E-mail:   Hasło:     Jeżeli nie pamiętasz hasła wpisz sam adres e-mail.
System przyśle Ci list z przypomnieniem hasła.Pokaż wszystkie | Odpowiedz | Zarejestruj się | FAQ  
 
meya

Dziwna historia: koszmarne objawy odstawienne
meya

Na wstępie gorąca prośba do Emki, żeby nie kasowała tego posta. Ok, wiem, że o prochach nie piszemy, ale ja już naprawdę nie daję rady.

Chodzi o to, że już z 10 lat biorę Parogen. Kilka lat temu postanowiłam przestać brać i okazało się , że jest problem: objawy odstawienne były nie do zniesienia, udało mi się zejść do dwóch tabletek tygodniowo. I tak sobie funkcjonowałam przez kilka ostatnich lat.

I nagle, kilka dni temu, okazało się, że problem jest makabryczny, bo organizm domaga się coraz więcej i więcej. Dwie tabletki tygodniowo nie dają rady. Nie mam bladego pojęcia, co się dzieje, nie zmieniłam trybu życia. So WTF? Ktoś? Coś? Niedługo będę musiała brać pudełko dziennie :(

Dodano 13 dni temu
Wiadomość przeczytana 267 razy

« | Strona główna | »

   Dziwna historia: koszmarne objawy odstawienne / meya
      Maila / emka


dodaj odpowiedź

Wątek zamknięty.